2009. január 20., kedd

Lakáskeresés 2.

Két hétre foglaltunk szállást a Quest aparmanházban, úgyhogy lassan jó lenne valami sajátba beköltözni. Sokan mennek egyébként a BK Hostelbe, Varpiék is éppen ott lakoznak. Ez utóbbira legtöbben azt mondták hogy "két hétig el lehet viselni", meg "nem egy Hilton de azért jó", úgyhogy nem mertük bevállalni - főleg, mikor megtudtuk hogy fürdő-wc csak a folyosón található.

Ez az apartman 3 főre épp a duplájába kerül, 119 NZD egy éjszakára (amit 139-ről alkudtam le). Cserébe viszont van egy tágas szoba, fürdőszoba, nagy szekrény, kis konyha, hajszárító, mosó-szárítógép, tévé, kenyérpirító, vasaló, kanapé, étkezőasztal. Minden szép rendes, naponta takarítanak, ingyen parkolónk van a belvárosban, szóval kellemes, tiszta és száraz érzés. Jó, hogy az első kótyagos napokban legalább ezen nem kell idegeskedni.

A lakáskeresés nagyjából úgy néz ki, hogy a trade.me hirdetéseiből leválogatunk egy adagot, és megnézegetjük kívülről. Megadják a pontos címet - ja ezt már írtam - szóval körbefurikázunk. Láttunk már szörnyszülötteket, meg csinoskákat drága pénzért... most van pár versenyző, még ma délután is nézünk kettőt, aztán lassan döntést kéne hozni.

Az összes helyi intézendő közül eddig ez tűnik a legmacerásabbnak, és már legalább 3 napot elvett. Annyi haszna azért van, hogy egyre jobban megy a vezetés, meg valamennyi helyismeretünk is adódott a keresgélésből kifolyólag.

Majd mondom, ha már van valami konkrét.

4 megjegyzés:

csalavolgy írta...

Sziasztok!Szerintem az NZ-Herald-ot is nézegessétek:)Sok sikert:):)

Névtelen írta...

Sok szerencset a lakaskereseshez!

Megint lenne egy trukkos kerdesem: a varosban hogyan navigaltok? Papirterkep? Van ott vmi navigacios rendszer (GPS)? Azt lattam, hogy sajnos iGO es hasonlo nagyobb rendszerekben nincs NZ map. En speciel meg Mo-on se tudok gepi navigacio nelkul eljutni egyik helyrol a masikra... ;)

Immacolata írta...

szija rács,

mi térképet vettünk 17 dollárért, kis autóstérkép, azt lapozgatjuk. én azért szeretem, mert viszonyítani is tudom magam, hogy kb. nagyjából hol is járok éppen.

varpi hozott magával gps-t, teljesen jól működik, el is navigáltunk vele ide-oda, de az én női agyvelőmnek az csak egy kis négyzet, és csak annyit mond hogy most jobbra, most balra. nekem a gps nem adna helyismeretet.

papírtérképpel meg már egészen jól elvagyunk, sőt több helyről térkép nélkül is hazatalálok már.

Névtelen írta...

Koszi a valaszt!