2009. február 16., hétfő

Gyerek meg jól van, köszöni

Na még annyit, hogy mindenki az iskoláról kérdezget, úgyhogy gyorsan helyzetjelentek.

Az iskola remek. A 7. osztályos (otthoni negyedikes, 10-11 éves) tananyag az nagyjából a második osztály első negyedévi tudásanyagának felel meg - vagy még annak sem. Nyugisan, szabálykövetően, természetbarát, tisztelettudó módon elvannak szépen a műintézményben. A mai nap kezdtem kifigurázni, hogy nagyjából mi is történhet, ezek valamiféle tanulásmódszertant tanulnak. Irodalomból nem műveket elemeznek, hanem azt tanulják, mi az a műelemzés (mű nélkül, persze.) Nos, egyelőre elvagyuk az angoltanulással, úgyhogy nem is baj ez a laza követelmény.

A lényeg meg az, hogy van egy hosszú, barna hajú lány, Niami, aki kapott most egy szívecskét is a fiatalúrtól Valentin-napra. Kérdeztem is a gyereket, hogy mit szólt a lány, de a válasz ez volt:

- Nem tudom. Elszaladtam.

5 megjegyzés:

rgranc írta...

:))))))

kisrumpf írta...

"A mai nap kezdtem kifigurázni"

Hahá! Beszélünk kicsi magyar? Nem mintha zavarna, dehogy, csak olyan jellegzetes mondat angolul beszélő magyarok szájából. Én meg rendszeresen "búsztolom a morált" :-)

agica írta...

A mult heten a 10 evesemnek a kettes szorzotabla volt feladva hazinak,mert kedden dolgozatot irtak belole (9 gyereknek nem sikerult).
Penteken a harmasbol irtak.
Talan iden vegigveszik...:)

csalavolgy írta...

Az Én 14 és fél évesemnek, aki a kisebbik lányom, és 10.-es itt, 5 perces gyors matematika feladatsort kellett megoldania a második iskolai napon.Kb. 40-50 feladat volt.
Neki lett a legjobb, és már kezdtem nagyon büszke lenni rá amikor elővette a papírost és egy számjegyű összeadás, kivonás, szorzás és osztás volt a feladat!!!!Hát.....szegényt nem akartam elkeseríteni, hogy ez azért nem testhez álló feladat volt, úgyhogy tovább dicsérhettem.De azért az agyam megáll, akkor mi lesz az érettségi???

agica írta...

Na hallod csalavolgy, akkor innentol a lanyod lesz az osztaly esze.
Az enyem futoversenyt nyert a "pok" labaival:)