2008. október 16., csütörtök

NévShow

Kicsit már offolok én is, mindig csak ezek a komoly témák...

A hungarokiwik neveiről kaptok egy szemelvényt, nagyjából időrendben.

Pukke
Az úgy volt, hogy elkezdtük olvasni a pukekókakát, ami a legjobb magyar új-zélandi madaras blog. Gazdája valahogy rávett minket egy randevúra, lásd alább másfél évvel. Be is került a telefonomba, úgysmint Pukekó Tamás. Hosszú ideig nem is tudtam a rendes nevét neki:) Aztán, ha szkájpoltunk, egyre rövidebb néveken szólongattam, míg ráragadt a pukke név, immáron örökre, hakánkat mindig a "yo pukke - yo imma" kiáltással kezdjük.

Imma
Nyilván rövidítésiből, de Papito volt az, aki a sokat sejtető Immacolata nevemből Immát csinált, és rögvest meg is toldotta egy nénivel. Ez azért volt nagyon viccesen koincidális, mert 10 éves kisfiam éppen akkoriban ragasztgatta le a szobájában található antik festményt, ami egy éltes hölgyet ábrázol, mert szerinte állandóan őt nézi, ha rosszalkodik. A kép egy régen élt felmenőről, Irma néniről készült...

Pappa
Talán ezt nem is kell magyarázni, Papitót neveztük el így. Adalék hozzá, hogy ezen a ponton rájöttünk: mindhármunknak olyan neve van, amiben található egy jól szaggató, metálos dupla betű. Talán nem is tud róla, de azóta pappa feleségét úgy emlegetjük: Sztepper Mamma.

Whatever Zsuzsi
Süt-főz, bagózik(!), ozzie import, és scarpettaként kezdett tudósítani a mindennapokról. Azt hiszem, ezt a nevet is pappa osztotta ki - helyesbítsetek, ha nem így van -, mindenesetre már nem mossa le magáról.

.... és akkor, amiért ez a bejegyzés létrejött...

Müzli
Pár hete találkoztunk először kommentjeivel, felbukkant itt-ott, lassan elkezdtem olvasgatni a blogját. Még nagyon keveset tudunk róla, de az biztos, hogy nagy lelkesedéssel, és alaposan tervezgeti az útját - számomra azért érdekes, mert eddig úgy látom, hogy valahol ott tart, ahol én egy éve, ezért biztos, hogy még egy ideig nézegetni fogom. Bocs a névért! Veszélyes dolog diszlexiásokkal kezdeni...

mormee, üdvözöllek a blogrollomon.

11 megjegyzés:

Pappito írta...

Yo Imma!

Zsuzsi blogjának címe whatever és így kezdett kommentozni nálamnál, így nyerte magának a Whateverséget :)

Ennél csak a férje mókásabb, aki Whatever Csupi néven kommentoz, ha ritkán is :)

Névtelen írta...

Pappito, Szerintem előbb ti "whatever-eztetek le", és utána kezdtem ugy kommentelni. Szerintem akkor ragadt rám, mikor a születésnapi mulatságról irtál még a Fejjel lefele-n.

Imma néni, Ezért a cigis beszólásért még számolunk, az tuti. Ez már a második volt, még egy lehetőséged van. (Aztán nem tudom mi lesz:))) )

W.Zs.

glm írta...

Azért imma néni bocsánat, nem lehetsz ennyire vak, hogy lássad, mások is léteznek a halpiacon, akiket komolyan érdekel Új Zéland, méghogyha nem is értünk egyet sok mindenben. Köszönöm, hogy ilyen körültekintő vagy.

Pukke írta...

Yo müzli, üdv a frazeo...izés dikleksziások közt! :)

kisrumpf írta...

Imma, remélem, nem sértelek meg pofátlan idetolakodással, megminden, ráadásul nem vág a témába, haha, de hadd ajánljak egy könyvet, ha már máshol szóbajöttek a varjak stb. Majd egyszer, amikor minden más elrendeződött és olvasnivalót keresel: Esther Woolfson: Corvus - a life with birds c. műve szerintem tetszene Neked.

Üdv, Moni

Wild Buffalo írta...

Engem nem zavar, ha valaki nem találja el a témát, amiről épp szó van:)

Egyébiránt meg nagyon köszönöm, felveszem a háttértárba, január 14-től már olvasni is fogok tudni.

Moni (remélem figyeled, rövid o-val) pofátlankodj csak bátran, amikor kedved tartja.

Immacolata írta...

vááááá!

szóval az előbb imma voltam.

Pukke írta...

Juj, a Corvus-t már én is kinéztem nyugodtabb időkre!

kisrumpf írta...

Előbb adót fizetünk (jujj), de utána, ha marad rá pénz, azonnal megrendelem. Nagyon ígéretes.

Névtelen írta...

Sziasztok!
És köszi-köszi!
Megtisztelő egy ilyen listán szerepelni!

Immacolata írta...

Felvillanyoz, ha a hülye nevűek között megemlítenek?

Wehe:)