2007. július 17., kedd

Prioritások

Vannak Új Zélandon szúnyogok?

Olyan sok dologról olvastam. De mégis, vannak újzélandon szúnyogok? És HSDPA? Vagy megy a küzdelem GPRS-szel? Vagy szakadjon meg mindenki, menjen szépen haza?

Igen, persze. Érdekes kérdés. De jelenleg a Balatony partján - kisházban - ülök, és igen mókás képet festek, úgy érzem. Szobában semmi delej, ne is áltassuk magunkat, idekint, a teraszon, na itt csordogál azért. Igen, balaton, közlésvágyam ébredt, de az uram nyilván küldetést teljesít, nem bubog nekem. Írnék, kommunikálnék, kijöttem a teraszra - mert csak idekint van vodafonban delej.

És megtámadtak a szúnyogok!

Jelenleg macerálom a gépet, félmeztelen testem fekete tetemek és élő szipolyok borítják, vagdalkozom, mint dzseki csen, néha hedbengelek, ha a fülembe szólóznak. Vakarok. Szarnak ezek a spirálisan füstölő varázsoldószerre. Néha féldög tetemeket csapok le boldogan, na nem, ők fognak nyerni, ez tisztán lászik - viszketek.

Kezem a spirál-égető füstölő szertől hólyagosra égett - igen, persze, nem kellet volna leejteni, tenyérbe fogni, dédelgetni, akkor is. Szürreálisan viszketek, égek, hajrázok.

Nyilván nyertek, ők nyertek. Azt játszom, hogy ez csak test, a viszketés nem ingerel, nekik is táplálkozni kell, de milyen vétkes tévedés okáért a lábujjamon? Csontbacsípnek, talponcsípnek, aláznak. Mire jár az agyam? Mégis mi jut eszembe?

Hogy vannak-e szúnyogok Új Zélandon.

2 megjegyzés:

Pukke írta...

HSDPA ügyében nézted már a http://www.woosh.com weblapot?

Immacolata írta...

Hát az egy eléggé szilvapálinka-vezérelt világba kiáltás volt, az ilyesmiben hozzászoktam a hungaro-hetero valósághoz: akkor van, ha kipróbáltam, és tényleg.

Elvileg pl. tihanyban is kéne lennie, hát eléggé darabos.

Meg a kérdés azért sem releváns még nagyon, mert a várost sem igazán tudjuk:) Ti már igen?

De köszi mindazonáltal, felveszem a hasznoslink-listámra.