2009. július 1., szerda

Update 2, Budapest Bank

Tisztelt R. Farkas Ágnes!

1. Nem kértem, hogy azonosítson be, vagy újraaktiválja a rendszerem. Azt kértem, hogy írja le nekem, mi a teendő, mert az esetem SPECIÁLIS (tudja, mi emberek nem sablonok alapján működünk). Azt kértem, hogy segítsen nekem felkészülni a telefonbeszélgetésre, ami innen, a világ túlsó feléről több órásra is nyúlhat, az önhöz hasonló programozású telefonos ügyintéző robotok miatt.

2. A robotok tetszőleges mennyiségű bináris kódot tudnak megjegyezni működésük végéig. Nekem sajnos ez nem sikerült, főleg, mert 90 naponként köteleztek a jelszóváltoztatásra, és azt is megszabták, hogy az milyen legyen. A robotok továbbá meg tudnak tartani évekkel ezelőtt kezükbe nyomott kártyácskákat, nekem sajnos ez sem sikerült.

3. A robotika második törvénye alapján (idézem: "A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak, kivéve, ha ezek az utasítások az első törvény előírásaiba ütköznének.") kérem, hogy olvassa el az előző leveleimet, értelmezze az abban foglaltakat, és így próbáljon meg válaszolni. Láthatóan ezt eddig elmulasztotta. Ha szükséges, kérem jelezze, és törlöm az "elfelejtett - internetbank - jelszó" szavakat a levélből, és újraküldöm. Láthatólag ugyanaz az algoritmus szorult be önnél, mely újra és újra a lenti szöveg bemásolását idézi elő.

Amennyiben programozása nem engedi meg önnek a feladat elvégzését, kérem a szöveg negyedszeri bemásolása helyett inkább irányítson át egy magasabb szériaszámú, fejlettebb modellhez, vagy egy emberhez, ha dolgozik önöknél olyan.

Üdvözlettel,

Immacolata


On 2009.07.02., at 0:48, Budapest Bank Ugyfelszolgalat (GE Money) wrote:

Tisztelt Immacolata!

Köszönettel vettük 2009/07/01-én érkezett levelét, melyre ezúton szeretnénk válaszolni.

Szíves elnézését kérjük, mint már közöltük Önnel, elektronikus levélen keresztül nincs lehetőség a beazonosításra, ezért nem áll módunkban újraaktiválni az Internetbank rendszerét, illetve új jelszót kiküldeni, továbbá arról sem adhatunk tájékoztatást, hogy milyen sorszámú, hány darab E-pin kártyát látunk rendszereinbe az Ön adatai alatt.
Javasoljuk, hívja a Telebankunkat a 06/40/477-777-es, külföldről a 00-36-1/4-777-777 ügyfélszolgálati telefonszámon, ahol az 1-es; 5-ös; 1-es menüpontban, kollegáink a nap 24 órájában készséggel állnak az Ön rendelkezésére.
A telefonon történő ügyintézés esetén szükség lesz az E-pin kódjára, ezért azt a hívás előtt szíveskedjen előkészíteni.

Kérjük a fentiek szíves tudomásulvételét.

Tisztelettel:

FARKAS Ágnes
Telebank Ügyintéző
Ügyfélkapcsolati Központ (Contact Center)
Budapest Bank – A GE Money Bank tagja

Tel: 06-40-477-777 vagy +36-1-477-77-77
Fax: +36-1-450-6051
E-mail: info@budapestbank.hu

Igen, jól látjátok, R. Farkas Ágnes harmadszorra is bemásolta nekem a fenti szöveget.

2 megjegyzés:

Pappito írta...

semmi esélyed, vele van az erő :(

MartinIsti írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.