2009. július 10., péntek

R. Budapest Bank, finálé

Közkívánatra a végkifejlet, a várttal ellentétben pozitív, dióhéjban.

Az ugye megvolt, hogy az asszonyállatnak mondtam, ha harmadszorra is bemásolja, akkor robotnak tekintem? Bemásolta.

Akkor negyedszerre kértem, hogy ha ő rekurzív köröket nyom ettől a bonyolult kéréstől, akkor kapcsoljon át egy magasabb szériaszámúhoz. Megtette.

Másnap Miszlai Ágnes írt, aki még gondolkozni is hajlandó volt. Kérte, hogy adjuk meg a számunkat, és egy időpontot, amikor magyar munkaidő szerint hívhat. Válaszoltam is neki, azt láttátok. És ígéretéhez híven fel is hívott! Kicsit enervált volt a hangja, és nem kívánt mókázni, pedig egyszer élő egyenes vonalban megkérdeztem a párom, hogy vajon megcsal-e egy férfival. (Ez abban a döbbenetes pillanatban történt, mikor telefonon megtudtuk, hogy az ember számlájához csak ő, és Pavlovits Tamás férnek hozzá.*)

További két nap alatt sikerült még 2 BB bankos kolléga bevonásával aktiválni a számlát, mindent úgy és akkor csináltak, ahogy ígérték. Szóval a végeredmény elégedés. Magam is meg vagyok lepve.

*Ugye azt nem kell külön leírnom, hogy fogalmunk sincs, ki az, ezt a nevet még nem hallottuk.

2 megjegyzés:

kisrumpf írta...

Ügyintéző, és még humorérzéke is legyen?! Sokat vársz el tőlük...;-)

Unknown írta...

Hová tűnt Damon Hill?! Izé... Pavlovits Tamás? Letiltottátok vagy kijez a fószer?