2009. március 16., hétfő

Egy blog halála

Igen morcos voltam, mikor ilap abbahagyta tavaly az írást, és nem frissült többé a blogja - pont amikor ideért, amikor tényleg kezdett izgi lenni.

Azt hiszem, most már értem, hogy miért. Ez a blog teljesen más, mint az övé, mégis ugyanolyan: arról szól, szólt, hogy hogyan készülődtünk, min mentünk keresztül, az alatt a másfél-két év alatt, míg összevakartunk mindent, hogy egy új országba költözhessünk. Segítség az indulóknak, tervezőknek, a stafétabot továbbadása. Aki ügyesen olvasott a sorok között is, annak még ennél is több jutott.

Megérkeztünk. Nagy igyekezettel tudósítottam, amiről lehetett. Érdekes látni, hogyan változott, alakult minden, beleértve a terveinket és a hozzáállásunkat. Az pedig még érdekesebb, hogy ugyanezt a folyamatot látom sok most induló bloggernél is. Még egy-két téma előttünk áll: jogosítvány, vízum, letelepedés (remélem) - de ezeken kívül mit írjak? Hogy az Albany Megacenterbe mentünk power dressingelni Mme. Pappával, és Esztinek mindig kakilni kellett, ezért a végén inkább üldögéltünk a napfényben, és jazzkoncertet hallgattunk? Jó, költői kérdés volt, persze, írhatnék ilyenekről is, de az egy másik blog.

Ha valami még nagyon kimaradt, kérdezzetek bátran. Ha nem szándékosan nem írtam meg, akkor pótolom:) Ezeken túl pedig csak egyet tudok ígérni: mostantól egészen randomizált lesz ez a blog, amíg el nem csendesül teljesen.

5 megjegyzés:

Pukke írta...

another one bites the dust?

kisrumpf írta...

I am in bits :_(

De azért a nagyobb előrelépésekről, eseményekről, örömhírekről (gyermek első kiwi nője) majd írjál azért, jó?

Köszönöm az eddigieket, maradok tisztelettel. Hiányozni fog(sz)!

beja írta...

Tudtam, hogy így lesz, mégis fáj...
Jó legyél, nagylány!

Azért néha egy-egy mondatot eressz majd meg!

pilu írta...

:-( is lehetne...
de inkább örülök, hogy olvashattuk

Névtelen írta...

Lehet, hogy csak nekem maradt le, hogy mi is van a munkával? Sikerült?
Joli